Šopinga dopings 2



Jo spilgtāk, jo labāk! Jānis un Jana metas krāsu izaicinājumā

Šajā pavasarī patiešām modē ir krāsas – košas, pamanāmas un neprātīgas ­–, un ikviens var “pašaut vaļā” tik traki un neprātīgi, cik vien sirds kāro. Spilgti rozā, laima zaļš, maigi dzeltens, lavandas violets, neonzaļš – izvēlieties to, kas vislabāk piestāv. Pavasaris ir arī dabas atmodas, enerģijas un prieka laiks, kad gribas patrakos un sākt arī ballīšu sezonu. Tāpēc šīs sērijas vadmotīvs – krāsas un ballītes.

Pirmajā uzdevumā Janai un Jānim jāsameklē aktuālas krāsas elements. Un abi metas Dominas dzīlēs. Jānis apvieno divas modes tendences vienā, “New Yorker” izvēloties oversize košu T-kreklu un neonzaļas iešļūcenes. Lai lielajā skrējienā nesanāku “čības pa gaisu”, iešļūcenes gan paliek tikai kā punkta nodrošinājums pirmajā uzdevumā, bet bonusā Jānis paķer arī cepuri no veikala “Sizeer”. Jana izvēlas pavisam  drosmīgu pieeju – viņa ietērpjas spilgti rozā kostīmā no veikala “Apranga”, ko papildina ar stilīgām platformas kurpēm no “Danija”. Apsverot iespēju, ka nākamie uzdevumi tomēr var būt saistīti ar aktīvu kustēšanos, Jana kurpes nomaina pret ērtām “Puma” kediņām, kuras paķer turpat. Nekas nedrīkst traucēt “Apollo Skypark” izklaidēm, kas notiks vēlāk. Lai arī Janas spilgtumu ir grūti pārsist, tomēr arī Jāņa ekstra solis aksesuāru virzienā tiek novērtēts pozitīvi, un modes kārtā pa punktam tiek abiem dalībniekiem.  

Nākamais uzdevums – konkrēta zīmējuma meklēšana uz “Apollo Skypark” ballīšu istabu sienām. Sākumā izklausās vienkārši taču, kopumā “Apollo Skypark” ir 20 ballīšu telpas ar oriģinālu un aizraujošu dizainu, kas būs izcili piemērotas 15–20 bērnu grupai kopā ar vecākiem.  Tā kā telpu un zīmējumu ir tik daudz, abiem nākas diezgan nopietni pasvīst, lai beigu beigās pareizais zīmējums tiktu atrasts. Visātrāk tas izdodas Janai, un tāpēc Jānim ir aizdomas, ka Jana jau šeit bijusi agrāk un visus kaktiņus izokšķerējusi. Starp citu, ja arī jūsu ģimenei ir vēlme sarīkot kādu jautru ballīti, šeit iespējams ne tikai rezervēt telpu, bet ir iekļautas arī ēdināšanas iespējas. Turpat blakus pieejama arī vecāku bezmaksas atpūtas telpa, kamēr jaunā paaudze izklaidējas. Izklaides centrā darbojas arī ģimenes restorāns “Claudz”: tā izvietojums un dizains ļaus vecākiem no augšas sekot savu bērnu aktivitātēm. Bet, atgriežoties pie mūsu sacensības, par uzvaru otrajā uzdevumā Janas prieks ir neviltots, tāpēc – punkts viņai.

Trešais un noslēdzošais uzdevums šajā sērijā – šļūkšana pa slidkalniņiem. Kurš ātrāk nonāk lejā, tam punkts! Jana nedaudz baidās, jo atrakciju pilsētiņā ir desmit metrus augsti slīdkalniņi. Tomēr vienu reizi to lietu iemēģinot, viņa ir gatava arī ieslēgt hronometru. Finišā Jana par dažām sekundes simtdaļām, bet tomēr nonāk ātrāk nekā Jānis. Piebildīsim, ka  galvenā atrakciju pilsētiņas izklaide ir trīspadsmit metrus gara slīdcaurule, kas uz brīdi ļauj izjust brīvo kritienu, un četru joslu viļņveida slidkalniņš, kuru jau izmēģināja Jana ar Jāni, kur var rīkot sacīkstes ar draugiem. Der iemēģināt arī mīksto bumbu lielgabalu un bumbiņu baseinu, kas sniedz vēl vairāk jautrības!

Sacensība nu ir beigusies, un, saskaitot visu kopā, izrādās, ka vadībā izvirzījusies Jana ar trim punktiem, bet Jānis šoreiz nopelnījis tikai vienu. Kāds būs galarezultāts uzzināsim jau nākamajā “Dominas šopinga dopinga” sērijā!

Atgādinām, ka savu spilgto pavasara tēlu Jānis veidoja veikalos “Sizeer” un “New Yorker”, bet Jana ¬ “Apranga” un “Danija”. 

3. sērija
3. sērija
3. sērija
3. sērija